کد برای وبلاگ :: قالب وبلاگ :: کد آهنگ وبلاگکد دعای فرج برای وبلاگحب العباس :: کرامات حضرت ابوالفضل

 

 

 

به وبلاگ خود خوش امدید

با سلام خدمت دوستان عزیز

 

این وبلاگ جهت شرکت در مسابقه ی صحیفه سجادیه و آشنایی شما عزیزان با حضرت امام سجاد (ع)و اندیشه ها و آثار ایشان ساخته شده است امیدوارم  مارا با نظراتتون برای بهتر شدن وبلاگ یاری دهید.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت22:28---7 فروردين 1393
سلام وب تون جالب بود خوش حال ميشم به وب من بيايد

خادم الحسین(ص)
ساعت14:15---7 فروردين 1393
سلام
شهادت حضرت ام المومنین(ص)را بهپیشگاه حضرت حجة بن الحسن المهدی(عج)وتمام شیعیان عالم تسلیت می کنم.
وبلاگتان خوب است.
لطفابه ماهم سربزنید.
***مدیریت وبلاگ مقدس اهل البیت(ص)***
____یاعلی(ص)____مدد.


مهسا
ساعت12:11---7 فروردين 1393
به وبلاگت سر زدم خوبه مطالبت هم بد نیست


ariyan
ساعت11:47---6 فروردين 1393
سلام

من می خوام برای کسانی که به بنر و لوگو احتیاج دارند یه کمکی بهشون بکنم و بنر و لوگو اختصاصیشونو براشون طراحی کنم.
تنها دو تا چیز ازتون می خوام.
1.لطفا وب منو تو وبلاگ یا وب سایتتون لینک کنید.
2.یک کارت شارژ دو تومانی ایرانسل از بخش (تماس با ما) برای ما ارسال کنید.


توجه :لطفا مشخصات دقیق بنر یا لوگو و وب خود را در بخش (تماس با ما) همراه با کارت شارژ ارسال نمایید.
در صورت تایید کارت شارژ اقدام به طراحی بنر در کمترین مدت و بالا ترین کیفیت خواهیم کرد.


آدرس ما:

عنوان وب:قبیله اندروید

www.roid.loxblog.com

rbeheshti1379@gmail.com


goli
ساعت11:24---5 فروردين 1393
وبلاگ خوبی داری اگه دوست داری ، وبلاگت را من لینک خواهم کرد

ویکی لینکز
ساعت15:57---3 فروردين 1393
سلام
دوست خوبم ارزومندم سال زیبایی داشته باشی
لطفا به من هم سرر بزن راستی میتونی لینک این پستتم در وب من ثبت کنی تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد سایتت بشن
در ضمن میتونی مطالب امروز دنیای وب را در وب به یکجا ببینی
http://wikilinkes.ir/page/help


پاشایی
ساعت9:33---3 فروردين 1393

یک یکه!!!!!!!!!!!!!!

مرحباااااااااااااااااااااااا



Miadl
ساعت19:01---1 فروردين 1393
وبتون خوبه اما ما بهتره


فرقان
ساعت17:51---1 فروردين 1393
سلام همسنگر
اگه موافق باشید تبادل لینک می کنیم لطفا اطلاع دهید .
یاعلی


معبر سایبری همراه رهبر
ساعت17:53---29 اسفند 1392
سلام برادر اومده بودی وبلاگم نظر گذاشته بودی وبت حرف نداره من شمارا لینک کردم شماهم مارا لینک کن

پاسخ به شبهات
ساعت10:52---29 اسفند 1392
سلام به وبلاگم سربزنید خواهش میکنم نظر هم بگذارید و آدرس وبتونو در نظرات ارسال کنید تا با افتخار لینکتون کنم..http://valiiasr.aj.loxblog.com/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 8 / 9برچسب:,ساعت 1:0 توسط سید علی طباطبایی| |

سایت های مفید زیر را هم سری بزنید